Totalul afișărilor de pagină

luni, august 30, 2010

Schimbare

Furtuna si soare cand spui ca te doare,
Amalgam de sentimente trimise in zare
Trec peste noapte, aparent petrec.
Dorul ce vine cu zambet e sec
Si ignor, ignori un sentiment asa de tare.

Unde-i calda atingere de gheata?
Secunda ce vine m-a surprins fara viata.
Ploi de nisip as vrea sa inghit
Sa-mi sufoc al mintii mit,
Dar aud tacere de nedorit.

Liniste,durere si placere se-mbina.
Ma inec atat de incet intr-o apa lina
Si-ajung prin zbor jos intr-o gara.
Asteptare si nerabdare-n tren de vara...
Se aud voci, se aud suspine, tipete-n tihna.


Iubire ce vine, iubire ce pleaca
Nesocotinta din gand as vrea sa treaca.
Culori ce picteaza suflete apar rebele
Si vreau sa le vand pe-ale mele.
Gasi-voi oare in cale cateva stele?

2 comentarii:

Serenna spunea...

intotdeauna am stiut ca am aproape de mine ( gen, in banca :D ) o inclinatie a talentului spre frumos, spre creatie. aceste versuri nu fac decat sa intareasca aceasta parere.

Infinity spunea...

nu stiu cum si prin ce minune..(caci nimic nu este intamplator), am ajuns sa recitesc comentarii vechiiar astfel am ajuns pe blogul tau.Vreau sa te felicit pt versuri si sa-ti multumesc pt comenariul lasat mie acum ceva vreme.
un sfat daca imi permiti....continua sa scri...undeva cineva ne contorizeaza si chiar ne citeste in suflete.Nu uita ca ESTI CEEA CE ESTI! te imbratisez cu drag.