Totalul afișărilor de pagină

miercuri, iunie 17, 2009

Ziua mea de vara




Rasarit de soare .Sase dimineata pe drumul spre Istanbul. Scaunul incomfortabil si atmosfera inchisa din autocar ma faceau sa-mi pierd mintile. Oare merita tot efortul? Altii calatoresc acum cu avionul spre Egipt, insulele Mauritius, Corfu si beneficiaza de gustari rafinate la fiecare 30 de minute.
Mi s-a terminat apa si prima oprire o facem peste 4 ore.Ar trebui sa economisesc, dar setea o sa ma infranga.
Aproape leftera, singura si cu o valiza extrem de grea am plecat spre tara unde mi-a ramas sufletul. Prima data am vizitat Turcia acum 3 ani si am ramas fascinata de viata care vibra acolo in fiecare secunda, in fiecare minut. Stilat si modern versus vechi si modest. Un oras imens cu mii de suflete diferite pulsand in fiecare zi pe stradute inguste. Moschee cu linii arhitecturale curbate si deosebite, turnuri inalte si culori pastelate, un furnicar de oameni excentrici, bazaruri enorme cu mii si mii de arome si culori, un port infinit luminat noaptea de felinare mici si rotunde, o atmosfera aparte incarcata de liniste si totodata de sunetul rugaciunii musulmanilor din mochee, apa albastra ca cerneala, in care ma oglindeam mereu si tu.
Misterul randurilor scrise si al vietii mele, o aparitie ciudata si incantatoare. O scurta aventura de vacanta cum ar spune unii sau o intalnire aranjata de caile misterioase ale destinului.
Spre tine vin acum... Sa te mai vad odata inainte de a renunta total la ideea de cum am putea forma un noi.
Unii ar spune ca e gresit, prietenele mele ca e putin umilitor si ca tu ar trebui sa faci asta, dar am ajuns intr-un moment al existentei mele in care regulile si parerile celorlalti ma lasa complet rece. Voi juca dupa propriile mele reguli, voi miza pe tot ce am si nu voi renunta la oportunitatile ce se ivesc indiferent de pierderi.
Singurul lucru pe care nu mi-l doresc e sa ajung o marioneta a vietii, sa ma ghidez dupa reguli si dupa binecunoscutul trebuie. Sufletul imi spune ca sunt libera sa fac ceea ce imi doresc cu adevarat asa ca mi-am deschis larg aripile si zbor cu o intensitate maxima a sufletului spre tine. Niciodata nu voi avea ocazia sa ma intreb: "Ce ar fi fost daca?"
Poate ma vei face atat de fericita incat voi renunta la tot, poate ma vei dezamagi si ma voi intoarce ranita, asta daca voi mai avea bani de un bilet. Dar detaliile nu au releventa pentru o poveste.
Cum arati? Ce fel de persoana esti? Nici asta nu conteaza. Esti un om ca oricare altul sau poate esti special.
Am primit sansa vietii sa te intalnesc si e un dar ceresc sa ma pot lasa purtata de val in curand, la propriu si la figurat.
Voi ajunge noaptea. Mi-e dor sa simt apa rece si sarata. sa ma usture ochii, sa tremur de frig cand ies din iubita mea mare, pe care o voi regasi in curand, dar mai ales mi-e dor sa ma astepti cu prosopul impregnat cu parfumul tau pe nisipul fin.
Rad cu hohote cand ma gandesc la atata bucurie care ma asteapta in curand doar pe mine. Oamenii mohorati din autocar si coplesiti de grijile ce ii asteapta acasa la intoarcerea din vacanta probabil ma considera o ciudata...Dar ei omit ceva. Eu sunt fericita in nebunia mea.
Asa ca asteapta-ma la noapte in gara noastra din centrul orasului, unde ne-am cunoscut.

Niciun comentariu: